Ruilen & Retourneren

 

1. Hoelang heb ik de tijd om mijn bestelling te retourneren?

Uiteraard kan het gebeuren dat je jouw bestelling wilt retourneren, omdat het niet naar verwachting is of omdat je om andere redenen niet tevreden bent.

Wij begrijpen dat je soms langer nodig hebt om te beoordelen of je tevreden bent met je bestelling, hierom hebben wij een retourperiode van 30 dagen na ontvangst van de bestelling.


2. Uitzonderingen retourneren

Een lijst van hygiëneartikelen die niet kunnen worden geretourneerd en terugbetaald (de lijst is niet volledig): Ondergoed, bikini, make-up, haarstylingproducten, schoonheidsproducten, enz. Wij nemen hygiëne en openbare veiligheid serieus en staan voor de veiligheid van onze klanten niet toe dat schoonheids- en gezondheidsproducten worden geretourneerd.

     

    3. Hoe kan ik mijn bestelling retourneren?

    Als je besluit om je producten naar ons te retourneren binnen de 30 dagen bedenkperiode, is het goed om te weten dat wij het volledige bestelbedrag binnen 14 werkdagen naar jou zullen terugbetalen, zodra wij het product hebben ontvangen. De kosten voor de retourzending kunnen wij helaas niet vergoeden.

    1. Stuur ons een e-mail op contact@karlamoda.nl waarin u aangeeft dat u uw bestelling of een deel daarvan wilt retourneren.

    2. Wacht op een reactie van onze klantenservice of wij de retourzending kunnen accepteren. 

    3. Indien wij uw retourzending kunnen accepteren, doe dan het volgende. Verpak het te retourneren product netjes en veilig, bij voorkeur in de originele verpakking.

    4. Stuur het pakket naar het retouradres dat je van onze klantenservice hebt ontvangen.

    5. Stuur onze klantenservice de Track & Trace code.

    6. Als je pakket is aangekomen en gecontroleerd, storten wij het orderbedrag van de geretourneerde producten terug via de betaalmethode waarmee is betaald.

    Retouradres
    RDV Beheer B.V.
    Kromwijkplaats 84
    6843 GS Arnhem
    Nederland


    Wat te doen bij een defect product?

    Wat vervelend! Helaas kan het gebeuren dat uw product tijdens het transport beschadigd raakt. In dat geval krijgt u van ons de eerste keer altijd gratis een nieuw pakket en kunnen wij helaas geen geld teruggeven. Komt het de tweede keer defect aan? Dan betalen wij u het volledige aankoopbedrag terug. Pakket kwijt of zonder reden teruggestuurd?

    Wat te doen bij een verloren pakket?

    Ook kan het soms wel eens gebeuren dat een pakketje verloren raakt tijdens het logistieke proces. Maar niet getreurd, wij zullen u altijd een nieuw pakket toezenden, voordat wij overgaan tot terugbetaling en terugzending.


    Annuleren van geplaatste bestellingen

    Ons orderverwerkingsproces start automatisch na ontvangen van jouw bestelling, waardoor annuleren daarna helaas niet meer mogelijk is.


    Niet-aannemen van bestelling

    Als een pakket aan de voordeur wordt afgeleverd of in een postkantoor wordt achtergelaten, heeft Karla Moda de kosten voor het bezorgen van het pakket gedekt. Als het pakket niet wordt aanvaard of niet wordt afgehaald bij het postkantoor, wordt het automatisch teruggestuurd naar de leverancier. In dat geval sturen wij u gratis een nieuw pakket. Als het de tweede keer niet wordt aanvaard, hebben wij het recht 15 euro in te houden op het bedrag dat u terugkrijgt.